Sweden

  Ja nu är det ju så att denna blogg varit "on hold" ett bra tag.
Dels för att jag varit alldeles för lat för att skriva och dels pga problem med strömmen nere på Koh Tao.

  Nu är jag hemma i Sverige sedan 23:e maj och längtar bara tillbaka till Tao.
Det enda som gör det värt att vara här är vänner + familj! Jag önskar att jag kunde packa ner er alla i ett paket och ta med er ner till vår lilla ö. Leva där för alltid och alltid ha alla mina käraste omkring mig.

  De senaste dagarna har jag spenderat tid med mina närmaste och guuud vad jag har saknat er!
Det är evigheter sedan sist och jag förstår inte att tiden går så fort...
Kan vi inte leva i slow motion och bara få njuta?

  Det finns så mycket jag skulle kunna skriva om livet på Koh Tao men det får vara. Får hoppas på bättre uppkoppling och mindre strömavbrott när jag och Johan försvinner ner igen. Vilket för tillfället ser ut att bli om ca. 2-3 månader.

  Nu är jag alldeles för trött för att skriva något riktigt vettigt, men bilder ska jag nog kunna slänga upp inom en snar framtid!

Jessica, Caroline, Teresia, Anna! Tänk om alla hade lika fina vänner som jag har!
 
/Nat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0