Volleyboll

  Nu fungerar internet på vårt resort.

Det blev ingen dykning i förrigår, istället umgicks vi med Chris. Gannon, Adam, Rich och Craig.
Däremot så dök vi igår på eftermiddagen. Johan ledde fundivers och jag var med längst bak och gjorde mest ingenting.

Mango Bay

46 min 12.3 m
Johan leder FD's
-Stor Triggerfish

Twins
44 min 14.5 m
Johan leder FD's
- Vitögd muräna, Nemo-fiskar, Rocka

  Vid 5-6 tiden idag är det volleyboll-turnering.
Jag, Pam och Nam från dykshoppen ska vara "cheerleaders" eftersom vi inte ska spela.
Vi får väl se hur det blir med den saken =)
Jag och Johan ska snart åka över till Fran i Sairee, eftersom det är därborta turneringen är.


/Nat.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åhh va nice det låter =)

2009-03-18 @ 11:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0