Sjuk

  Längesedan jag skrev nu eftersom jag var sjuk för ett litet tag sedan och bara har tagit det lugnt i några dagar.
Det finns ju inte så mycket roligt att berätta när man är sjuk, men jag fick ligga med dropp i ca.8 h. eftersom jag fått någon parasit(?) i magen som gjorde att jag tillslut var helt uttorkad.

 Jag kan bara säga att jag kollat på en del filmer och serier, läst ut en bok, börjat på en ny och varit en sväng till stranden.

  Idag ska jag unna mig lite godis tänkte jag.
Det finns en tjej som har en liten svensk godisbutik i Sairee. 
En påse kostar dock 100-120 baht så det får inte bli någon vana. =)

Har väl ingenting mer att skriva egentligen så det får vara nog för nu.

/Nat.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej på dig,

Hoppas att allt är bra nu och att parasiten flyttat till någon annan adress. Sköt om dig och njut av resan

2009-03-19 @ 13:46:24
Postat av: natalie

Hej hej! Parasiten har hittat nytt hem så det känns riktigt skönt. Hoppas du har det bra och hälsa familjen så mkt!

2009-03-22 @ 08:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0