+ 66 (0)8 56 556 173

  Vårt internet har varit nere sedan senaste inlägget så det är anledningen till att jag ibland kommer att ha stora glapp i skrivandet.
  De senaste dagarna har vi besökt stranden, ätit öns godaste nudelsoppa, hängt med gamla vänner och kollat på film.

  För tillfället är en av våra vänner bortrest i några veckor så vi ser efter hans katt Justin (som egentligen är en tjej) och hon har i princip flyttat in. Dessutom finns det två andra katter, numera kallade Jackie och Zebra (även dom är tjejer) som kommer och går.
  Det är som om vår bungalow är ett öppet hus för katter.
Vad det gäller min pälsdjursallergi så är den knappt märkbar här nere. Nu känns det som om jag "får utlopp för min kärlek för djur".
  Har äntligen sett hunden Honey och hon mår bra och ser ut som förr. Verkar lite skygg men sånt går att ändra på!
 
  Vad det gäller idag så har vi planer på att åka till Freedom Beach och kanske tar jag med mig cyklop och snorkel? 
Längtar tillbaka till vattnet, att få simma runt i stillhet och kolla på alla roliga fiskar m.m.

  Bilder kommer nog inte komma upp på några dagar då vi knappt har tagit några foton. Kommer antagligen komma igång med det samtidigt som dykningen.


/Nat

Ps. Har ett nytt Thainummer eftersom mitt gamla simkort krånglade.
+ 66 (0)8 56 556 173

Kommentarer
Postat av: Hannu

Ser fram emot lite bilder.

Ha det så bra.

2009-02-01 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0