Första dagarna

  I förrigår kom Daniel till ön, en gammal arbetspolare till Johan. Så på kvällen bestämde vi oss för att festa lite.
Vi satt på Mermaid Bar med en massa andra från dykshopen och det blev visst en del Singha och Tiger. Tillslut bestämde vi oss för att fortsätta till Lotus, där jag och Kate röstade för buckets.
  Framåt 3-4 tiden bestämde vi oss för att svänga förbi Gannon men när vi kom dit och Kate somnade på soffan var det dags att åka hem.
  Bara några meter från huset lyckas Daniel ramla med moppen och skrapar upp både arm, hand och fot.
Det kom en hel del blod så jag tog över hans moppe och Johan körde raka vägen till den stora kliniken.
  Ja, ja inte köra moppe på fyllan men det är så livet är här nere. Inte meningen att skrämma någon.
Det slutade med att Daniel fick 5 stygn i armen och vi var hemma omkring 5 på morgonen.

  Dagen efter var väldigt lugn och eftersom Luke Mee, en av instruktörerna, fyllde år så spenderade vi större delen av dagen vid en poolbar med henne och en hel del andra bekanta.
  Det blev vatten och Coca Cola för min del medan de flesta andra fortsatte i samma mönster som kvällen innan.
Planen igår var att åka hem till födelsedagsbarnet och äta middag men alla var fruktansvärt trötta så det blev en tidig kväll.

  Klockan är nu 8 på morgonen och jag har redan varit vaken i en och en halvtimme.
Otroligt, men det är väldigt behagligt att sitta på vår framsida i en sackosäck och skriva medan man lyssnar på alla ljud omkring och katten springer runt i hopp om mat och lite kel.

  Nu ska vi snart röra oss för att äta lite frukost, så det blir inte mer än så här.


 
 

Kommentarer
Postat av: josefine

åh roligt men en blogg :) mitt stora beroende ;)

är jätteavis på dig som är där nere! hoppas ni har det bra och skriv ofta :D



puss! /josefine (le kusin)

2009-01-28 @ 12:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0