13:e

  Sedan senaste inlägget har jag varit vid poolbaren, i Nam's bar och på Freedom Beach.
Har mest umgåtts med Johan, Daniel och Sasha.
Kuay Teaw följde med oss till stranden och visade vilken dålig simmare han är. Det gulligaste är att han fortsätter simma i luften när man lyfter upp honom. =)
 
  Igår var armen bra igen men upptäckte ett annat bett på mitt smalben som blivit blått!
Börjar dock gå ner lite nu, det konstiga är att jag inte känner något när jag trycker på eller runtomkring det.
Som en mysig avslutning på mina små problem vaknade jag vi 06.00 imorse och började kräkas.
Kunde varken äta eller dricka något. Gick över vid 13-tiden efter att jag säckat ihop och sovit några timmar.
Är lite trött i kroppen men annars är jag frisk o kry igen!

  Nu ska jag vila lite igen.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0