Update

  Har inte orkat skriva på ett tag men här kommer en snabb beskrivning om vad som hänt sen senast.

17:e, Chris kommer tillbaka till ön efter att ha varit hemma i England några veckor.
Projektet med att få Justin att flytta hem igen börjar.
Hon smög över till oss på natten i början och sov i sängen med oss. Dessutom tjyvar hon Zebras mat! =)
På kvällen såg jag, Johan och Tom filmen "Still Waiting".

18:e, Tom har en ledig dag så vi passar på att umgås med honom. Vanligtvis jobbar han från7? till 18 och är sedan för trött för att göra något. Tråkigt nog så regnade det en hel del den dagen.

19:e, jag, Johan och Sascha åkte till Shark Bay och snorklade, vädret var inte det bästa och inte heller sikten, men jag såg 6 stycken små hajar. Alla under en meter.
Jag var själv med en haj för en liten stund. Detta hände två gånger!
Coolt, men ganska läskigt.
  På kvällen spelade vi tre poker med J.T. och Chris.

20:e, regn. Hemma större delen av dagen.

21:a, regn. Jag, Johan, Chris och Sascha hälsar på hemma hos Fran som är ledig.
Kollade på "Breakfast Club", åt mat och myste med katterna, Biscuit och Treerat.

22:a, Johan har feber så vi är hemma hela dagen.

23:e, Gannon flyttar tillbaka till ön och Rich är tillbaka från sin resa till Vietnam.
Johan är fortfarande sjuk så vi tar det lugnt och stannar mest hemma.
Jag har fått 3 stora myggbett? på låren som har svullnat upp och kliar. Är röda och varma.
Det största är ca.30-40 cm i omkrets.

24:e, Johan mår bättre. Svullnaden på mina bett har lagt sig en aning men är fortfarande röda och kliar fortfarande. Dessutom gör dem ont!
Förutom mina monsterbett så mår jag bra, lite seg av alla vila, men när Johan är kry igen så ska vi ut och dyka!

  Vi har även planer på att åka över till Koh Lanta och dyka, samt göra en fiskeresa till Hua Hin.

Ombokning och betalning av biljetter är avklarat och det nya hemresedatumet är 23 maj.
Alltså blir vi kvar 2 månader längre..


/Nat.

Kommentarer
Postat av: Hannu

Hallå gumman, menar du verkligen att bettet var 30-40cm stort, inte mm, för det skulle va rätt stort det med.

Sköt om er.

Puss o kram

2009-02-25 @ 07:31:33
Postat av: natalie

ja 30-40 cm stort i omkrets. ser bättre ut idag så det går ju iaf åt rätt håll.

saknar er puss o kram!

2009-02-25 @ 09:17:53
Postat av: Hannu

Hmm, kanske ni skulle gå till den lokala doktorn och fråga om ni kan vaccinera er mot myggbett och liknande.

2009-02-25 @ 10:45:38
Postat av: natalie

va? kan man vaccinera sig mot myggbett? varför har ingen sagt det tidigare?



vi har precis spelat poker, 6 pers. johan vann o jag kom 2a. ska kolla serie sen sova!

puss

2009-02-25 @ 16:48:54
Postat av: Hannu

Jag tror det, fråga i alla fall.

2009-02-26 @ 08:35:45
Postat av: King of Sairee

Hej Thailändare!



Hur är det med Johan? Har han tillfrisknat? Är inne på min första vecka på jobbet och fick beskedet att jag inte har MRSA igår. Livet går åt det bättre.

Slagit i huvudet något mer Natalie?



/D

2009-03-03 @ 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0