*

   Igår regnade det en hel del under natten och morgonen vilket var ganska mysigt =)
Inget speciellt gjordes under dagen, var förbi dykshopen, lekte lite med katterna, myste lite med Honey m.m.
  Vid 19.00 satte vi igång och spelade lite poker.
Eftersom strömmen var nere satt vi med levande ljus.
Vi satt på en tom restaurang vid vattnet och kunde se ut över dyk- och fiskebåtarna.

Det var meningen att jag, Sasha och Daniel skulle gå till templet igår, men eftersom det inte satte igång förrän vid 19.30 så var det ju bara att glömma, eftersom de 3 andra spelarna inte skulle få vänta på oss.

  Får se vad man ska hitta på idag, det är väldigt molnigt ute. Dessutom har jag fått ett stort bett i högerarmen, igårkväll var det väldigt uppsvullet och under natten har det värk som attan!
  Det gör fortfarande väldigt ont, från fingertopparna upp i axeln, fastän jag tagit en värktablett, så antagligen stannar jag kvar i sängen och tittar på tv ett tag till =)

/Nat

Kommentarer
Postat av: T

Hoppas verken går över. annars får du kolla upp det där bettet, låter otrevligt. låter som din morsa gör jag också haha..

sknar dig natalie! skriv mera!

ha en mysig alla hjärtans dag! love you

2009-02-13 @ 03:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0