Förkyld

  Idag, liksom de senaste dagarna, sitter jag nere i vår "bar" och gör mest ingenting. Vilket i sig börjar bli ganska långtråkigt.
Anledningen till detta är att jag är förkyld och inte vill vara ute och bada.
Dessutom har vi igen, kan väl säga som vanligt, ingen ström. Vilket betyder att våran bungalow håller på att koka över.

  Egentligen har jag ju inte så mycket att berätta eftersom ingenting har hänt, men jag har ju hittills inte varit särskilt bra på uppdateringar.
  Igår däremot trotsade jag min förkylning och lade mig en stund och solade på en madrass i poolbaren. Börjar bli lite orolig över brännan nu.. Kan ju inte komma hem helt vit efter 4 månader =)

  Nu ska jag vara lite social med Johan, Chris och Jo.

/Nat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0