Koh Tao-Tattoo

  Har precis kollat upp brännskador på internet och om huden ändrar färg så är det tydligen 3:e gradens brännskada.
Jippie, precis vad jag ville höra.

  Sitter just nu med Chris, instruktör som bott länge på ön och sett många ben som blivit brända utav avgasrör.
Han avrådde mig starkt ifrån att dyka och upplyste mig om att det troligtvis kommer ta ett tag innan benen har läkt ordentligt.
  Jag kommer med andra ord att ha en så kallad "Koh Tao-tatuering" på benet.
Vilket har gett mig idén till att tatuera över det ärr som kommer att bli.
Nu behöver jag idéer till motiv.

Några förslag?
Kom ihåg att märket är stort! Bild kommer komma..

/Nat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att det inte är så lyckat att tatuera på ärr, har jag hört. huden ändras under lång tid under läkningen, flera år.

2009-03-22 @ 13:58:30
Postat av: Anonym

vem?

2009-03-23 @ 07:53:05
Postat av: Pappa

Pappa såklart!

2009-04-12 @ 10:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0