Senaste dagarna

Har äntligen börjat dyka igen! =)
Skriver hur långt dyket var och max. djup.
Vad för typ av dyk samt lite av vad jag såg.

4 Februari '09


Japanese Gardens

32 min 8.8 m
Fundive med Johan
- Stor krabba, Juvenile Sweetlip

Twins
22 min 13.2 m
Assisterade en Rescue kurs

5 Februari '09

Mango Bay
28 min 11.6 m
Ass. Resc.
- 2 Pufferfish

Twins
35 min 17.3 m
Ass.Resc.

6 Februari '09

  Har egentligen inte gjort så mycket idag.
På förmiddagen var vi och kollade in Daniels nya bungalow borta i Sairee, kikade in i dykshopen och handlade lite katt- och hundmat. På burk. För att senare på kvällen kunna ge hundarna fästingmedicin i maten.
Gav Honey mat och smörjde in två små tuber med någon kräm i nacken på henne.
Förhoppningsvis är Chuckie framme imorgon så han också blir av med sina fästingar.

  Sasha var här med Kuay Teaw(?), en stund på eftermiddagen.
Lilla vovven åkte på ett ordentligt klös ifrån Justin, hon är en riktig buse hon!
  När vi kom tillbaka till vår bungalow efter middagen, hittade vi en död mus i vår säng! Med huvudet brevid kroppen.
Justin hade tydligen fått för sig att ge oss en present!

  En sak som hände här om dagen:
De flesta madrasser i Thailand är väldigt hårda men kan vara en aning mjukare om man vänder dem.
Så jag tyckte att det var en bra idé att testa, men jag blev lagom chockad när jag lyfte den och såg marken rakt under.
  Vi sover alltså på några plankor och om dessa går sönder kommer vi vakna upp ungefär en meter under vår bungalow!

  Är väldigt trött just nu så jag hoppas inlägget blev läsbart.
Ska försöka ladda upp bilder imorgon.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0