16:e


  14 Februari, alla hjärtans dag, spenderades på stranden och på kvällen var vi plus många andra på Nam's bar.
Hon gjorde Valentine drinks och Craig gjorde sitt snorkeltest.
Jag har Koh Taoaldrig tidigare sett någon dricka så mycket alkohol på en gång.
Det var en otroligt äcklig blandning av öl, sangsom, jack daniels, tequila, m-150 och chilisås!

  Igår, 15 Februari, spelade Timbuktu, Chords och Tingsek på stranden vid Ban's.
Jag var fastklämd längst fram i mitten mot staketet i ungefär 3 timmar, vilket betyder att jag idag har blåmärken på armar, knän och ben.
  Nu i efterhand tycker jag att det var tråkigt att det blev som det blev.
P.g.a. konserten strömmade det in båtar med svenskar till vår annars så lugna ö.
Folk var idioter och jag förstår inte hur man kan fortsätta knuffa framåt mot scenen när grabbarna där uppe redan sagt åt alla att backa upprepade gånger.
En tjej svimmade och blev utburen på bår, utav det jag såg där framme så verkade hon inte ha någon puls!
Jag hoppas att det gick bra för henne.
Efter att ha väntat 3 timmar på att konserten skulle börja så spelade de i ungefär en timme(?) och det var ärligt talat inget emot vad de hade kunnat göra, där satt dem på sina barstolar och chillade.
Kom igen Timbuk, tredje gången jag ser dig live och jag vet att du kan dra till en bättre show.

  Baby Ling  

 Idag så åkte Daniel från ön, han flyger hem till Sverige inatt.
Tråkigt nog så läkte hans sår aldrig tillräckligt bra för att han ens skulle kunna bada en endaste gång!
Planen var att han skulle ta sitt Open Water-cert.


För övrigt så mår jag bra och njuter av solen och alla djur över allt!

/Nat.


Jag och Zebra  Zebra    Zebra och Justin myser




 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vännen! Åh va härligt ni måste ha, är så avis! Saknar dig! Puss o kram C

2009-02-16 @ 18:15:18
Postat av: kusin j

men stackars hund? :p du som vart i farten??? hihi

2009-02-19 @ 22:59:50
Postat av: natalie

neej J. inte var det jag inte =) en thaitjej sa att dom färgat honom för ngn fest haha



saknar dig med C, jobba inte ihjäl dig!



Love

2009-02-25 @ 09:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0